30 augusti 2011

Calle i en skogsbacke

Pluralism in absurdum.

Denna min första bild på min nya blogg är en komposit, en teknik jag lekt med en hel del nu i sommar. Metoden för att göra den här sortens bilder visar jag lite av på TantraBlog, min huvudblogg, i bloggposten ”Send in the clones”.

Det är faktiskt inte så knepigt att göra en sån här bild som det kanske ser ut. Men man måste ha en bra kamera på ett stabilt stativ, samt en fjärrkontroll. Sen är det bara att leka med lager i Photoshop.

Ett svar till “30 augusti 2011

  1. Ping: 30 augusti 2012 | År 50

Kommentera

