3 september 2011

Kurragömma bland träden

Kurragömma bland träden

Jag kan inte hjälpa det – jag har blivit beroende. Det är så himla kul att göra de här kompositerna med flera varianter av samma person. Och jag gillar att leka, så det blir gärna så att det som är lekfullt och roligt, det är också det som blir gjort.

Jag tog mig en cykeltur ut i Nackareservatet för att hitta något skoj att fotografera, och det blev en del bilder lite här och där. Men narcissismen fick återigen fritt flöde, eftersom det roligaste jag kunde hitta var mig själv. 😉

7 svar till “3 september 2011

    • Tack för det! Härligt att du gillar bilderna!

      Jag gjorde ju en sajt för några år sedan på samma tema, som jag då kallade År 44. Det var i praktiken en blogg, såg ut som en blogg och funkade till viss del som en blogg – men den var helt uppbyggd i HTML och hade inga kommentarsfunktioner eller annat som moderna bloggar liksom självklart har.

      Men poängen jag ville komma fram till var att jag rodde iland med projektet det året. Jag tog verkligen en bild varje dag. Det hände då och då att jag kom på mig själv när klockan var typ kvart i tolv, att ”fan, jag måste ta en bild” – och då kunde det bli en dålig bild av fruktfatet i hallen eller liknande – men en bild blev det i alla fall.

  1. Ping: En trivsam söndag « Hedniska Tankar

Kommentera

