12 september 2011

Mina randiga favorittjejer - Jennie och Indra

Mina randiga favoriter – Jennie och Indra!

Min härliga hustru och min underbara dotter hade lustigt nog samma slags tröjor på sig just idag – båda inköpta på Comptoir de la Mer, i Grand Piquey, på väg ut mot Cap Ferret, i närheten av Arcachon – och då blev de extra fina ihop! Den butiken handlar vi i varenda gång vi åker till Bordeaux, vilket vi har gjort en hel del gånger, eftersom vi brukar hålla vår tantriska livsnjutarkurs Livets Goda i den lilla byn Cadillac, några mil söder om Bordeaux. Jag har numera hela sex stycken väldigt mysiga ostronodlarskjortor i olika färger, som vid det här laget nästan har blivit ett signum för mig. Jag har även köpt skor, shorts, kryddor, fällknivar, tröjor, mössor och lite annat skoj på denna butik genom åren. Och får jag se mina älsklingstjejer i matchande kläder – ja, då åker kameran fram!

Jag har faktiskt gjort lite bildredigering av halvavancerat slag, eftersom jag inte heittade någon bild där både Jennie och Indra såg lika fina ut, så jag har tagit huvudet från en bild och satt ihop det med kropp på en annan. Gissa vem som har fått sitt huvud utbytt! 🙂

Kommentera

