15 september 2011

Caspian på torget

Caspian på torget i Bagarmossen

Jag är vansinnigt stolt över mina vackra och begåvade barn. Eller barn och barn, de är stora nu. Indra, min yngsta fyller 16 efter nyår, och Caspian är 19, fyller snart 20. Och Leonard är 17, blir myndig nästa år. Herre Frej, vad fort det går!

Caspian är en stilig ung man, med sinne för stil och smak, alltid välklädd och elegant. En riktig dandy. Just denna bild är tagen när vi har beställt varsin sushilåda i Bagarmossens centrum. Sushistället här är faktiskt oväntat bra – bättre än många ställen i innerstan. Annars är det rätt tunt med matkulturen här i Bagis. Men framför allt är det väldigt trevligt för mig att luncha med min son, som är ett gott sällskap.

Kommentera

