16 september 2011

Vägen hem

Vägen hem

Det är inte alltid så lätt att hinna med att upprätthålla en disciplin, när man jobbar så intensivt som vi gör vissa dagar. Kurshelger tar all tid och energi vi har. Men då är det ju tur att jag ständigt har med mig en liten kompaktkamera i fickan, så kan jag plåta vad som faller mig in för ögonblicket. Och denna gång fick det helt enkelt bli ett antal snapshots på Söderleden, på vägen hem från kursen mitt i natten, varav jag valde ett.

Jag har tagit en sån här bild tidigare, då jag gjorde samma projekt för några år sedan. Det kan ibland vara knepigt att inte upprepa sig. Men blir det fint så gör det kanske inte så mycket.

Kommentera

