30 september 2011

Jennie i kontoret

Hårt och svettigt arbete…

Så här kan det bli när jag kvart i tolv inser att jag inte har tagit någon bild under dagen. Jag har arbetat intensivt under hela dagen, och har haft väldigt ont om tid för några sidoaktiviteter. Hur som helst är det lite kul att dokumentera vårt kontor, med Jennie som sitter och vilar lite framför någon av alla de TV-serier som hon laddar ner. Det här verkar vara någon av alla de otaliga vampyrserier som florerar, eller så är det en polisserie.

Själv har jag nyligen laddat ner alla sju säsonger av West Wing (Vita huset), och tittar fascinerat på denna fantastiska serie när jag kommer åt, då och då. Riktigt trevligt! Men nu ska jag fortsätta förbereda mig inför helgens erotikmässa i Uppsala. Jag har varit där nu på kvällen för att bygga upp vår monter med fotostudio, och det kommer nog att bli en rolig helg!

Kommentera

