10 oktober 2011

Calle har en mysig kväll för sig själv

Att leka med sig själv…

Jag har alltid varit väldigt bra på att sysselsätta mig själv. Jag var enda barnet till dess att jag var drygt tio år gammal, vilket gjorde att jag var ensam mycket. Många ensambarn är väldigt krävande för sina föräldrar, eftersom de inte har något syskon att leka med. Jag var ett fantasifullt barn, som dessutom lärde mig läsa vid fyra års ålder, så jag hade inga problem att aktivera mig själv. Och det har inte ändrats med åren. Jag har fortfarande förmågan att sysselsätta mig själv, något denna bild kanske illustrerar rätt så effektivt.

2 svar till “10 oktober 2011

Kommentera

