24 oktober 2011

Jennie, Jennie, Jennie, Jennie, Jennie och Jennie

Jennie, Jennie, Jennie, Jennie, Jennie och Jennie

Ja, jag vet, jag har en förkärlek för att frossa i bilder av min favoritmodell, min älskade hustru och livskamrat Jennie, och denna bild är inget undantag. Historien bakom är enkel – Jennie ska sälja lite kläder på Tradera, och behövde lite schyssta bilder. SÅ vi smällde upp studion, och plåtade loss lite snabbt. Sen tog vi några bilder till, och några bilder till. Och så fick jag en idé om att lägga ihop flera bilder till en (var kan den idén ha kommit i från…?), och så blev det så här. End of story.

P.S. Allt är till salu, utom det röda linnet. Det ska hon behålla. I alla fall en stund…

2 svar till “24 oktober 2011

Kommentera

