31 oktober 2011

Jennie letar i frysen

Undras om det finns nåt mumsigt och knaprigt att äta här…?

Frukostdags. Hemma klafsar vi gärna runt nakna om temperaturen tillåter – och det inbjuder förstås till allt möjligt trevligt, som pussar, kel och gos, eller för den delen fotografering. Jennie är som vanligt min favoritmodell – inte bara för att hon är tillgänglig, men framför allt för att hon enligt min mening är världens vackraste kvinna. Jag tror faktiskt att få människor på jorden (om de inte är superkändisar) är så väldokumenterade som Jennie.

Jag tog över 100 bilder på Jennie medan hon förberedde vår frukost, och denna tyckte vi båda var roligast. Jag tyckte att äpplena i träskålen låg väldigt fint i bilden, så jag bestämde mig för att leka lite med färgerna, för att framhäva just dessa vackra äpplen. Det kan låta en smula surrealistiskt att framhäva några små frukter i ena hörnet, när man har en vacker naken kvinna i centrum, men så fick det bli.

Kommentera

