16 december 2011

Fult, tråkigt och igenbommat fönster med galler

Så här kan man också känna sig vissa dagar…

Vissa dagar är tråkigare än andra. Denna dag var en sådan. Grått, trist och kallt väder, och ovanpå det en riktigt trist förkylning. Så denna bild av ett fult, tråkigt och igenbommat fönster med galler är en hyfsat lyckad illustration av hur jag kände mig när jag var ute en sväng. Jag skyndade mig hem igen, kröp ner i sängen och gömde mig under täcket. Ibland är det den bästa lösningen på alla problem.

Kommentera

