2 januari 2012

Gosedjur

En massa kompisar…

Inspirerad av en artikel på Idag-sidan i SvD den 29 december 2011 – Att leka med gosedjur tränar empatin – tänkte jag att jag skulle samla några av alla våra mjuka vänner vi har här hemma, till en gruppbild, liksom ett familjefoto. Och det är en salig blandning med kramisar som mina barn har haft, något av Jennies gamla gosedjur, några av mina, och t.o.m. en litek koala som min mamma har haft som barn.

På just denna bild kan man se Elmer, Lejonard, Pellefant, Brummelman, Anton, Tango, Pim, Mamma Mu & Kråkan, Tobbe, Knugge, Tofflan, m.fl (några har jag glömt namnet på). Fina kompisar som gör mycket för såväl nytta som nöje!

Kommentera

