26 januari 2012

Äpplen

Frukt

Ja, det är väl inte så mycket att berätta om denna bild, annat än att jag ju alltid har med mig kameran, vilket just denna dag innebar att jag plåtade lite på Konsum när jag var och handlade. Så det blev äpplen idag.

Om du är en trogen besökare på den här bloggen, och tycker att du känner igen den här bilden på något sätt, så kan det bero på att jag gjorde en liknande bild med tomater, förra året. Ursäkta att jag plagierar mig själv, men det kan inte hjälpas. Jag tycker att det blev fint i alla fall.

2 svar till “26 januari 2012

Kommentera

