13 februari 2012

Självporträtt med iPhone

Självporträtt med iPhone

Det första jag måste utforska med min nya iPhone är förstås kameran. Eller kamerorna, eftersom det finns en liten lins åt tittarhållet också. Så närhelst jag har en stund över leker jag med min nya manick.

Den här bilden är medvetet rätt skum. Jag satt på tunnelbanan och prövade mig fram med kameran, och upptäckte att det blev den här effekten när jag hade virat hörlursladden runt telefonen, i höjd med objektivet. Lite kul. Så det fick helt enkelt bli dagens bild, eftersom den var mest udda och unik.

Kommentera

