15 februari 2012

Kuk- och fittkonst i sovrummet

Kuk- och fittkonst i sovrummet

Och så har jag nu fått en ny last – att plåta med min nya iPhone. Coolaste fotoappen är Hipstamatic, men det finns andra. Jag har även laddat ner ett antal andra fotoapplikationer, och just den här bilden är inte tagen med Hipstamatic, utan i Camera+ – i vilken man kan få lustiga ramar, kontrastförändringar och annat skoj.

Jag springer runt här hemma och plåtar grejer som med vanlig kamera kan bli ganska trist, men med Hipstamatic blir det plötsligt ganska skoj. Sen har jag laddat ner extra grejer till Hipstamatic, samt en del andra roliga appar som Disposable, IncrediBooth, Swankolab och Big Lens. Och det blir sannolikt mer framöver. Det är ju så kul!

Bilden föreställer för övrigt ett antal olika konstverk med kukmotiv, samt en stor keramikskulptur som en vän till oss har gjort, en lykta med integrerad fitta och kuk. Festligt. De röda kukarna i förgrunden kom till under Sexsibilityfestivalen 2009 och 2010, då vi hade kukmakeri med herrarna i tipin. I bakgrunden kan man se ett kukljus, samt en träskulptur från Sydostasien – inköpt på en julmarknad i Farsta Centrum. Tänka sig.

Kommentera

