20 februari 2012

Jennie med vit mössa, vit jacka, vit snö - och rött hår!

Jennie med vit mössa, vit jacka, vit snö – och rött hår!

Ja, jag vet, det kanske känns en smula tjatigt med fler bilder på Jennie – men inte för mig. Jag älskar henne så innerligt och gränslöst, och skulle nog kunna göra en hel blogg med bara bilder på henne. Hon är min favoritmodell, mitt favoritmotiv, och det kan jag inte tränga undan. Och så var hon så himla extra fin med sina vita kläder och röda hår… 🙂

Kommentera

