15 mars 2012

Lysande neonskyltar

Lysande neonskyltar

Varje gång vi kommer söderifrån på Nynäsvägen och åker ner på avfarten mot Bagarmossen, för att svänga in på Sockenvägen, så åker vi förbi en byggnad med en väldigt vitsig skylt. Ståhls skyltar är lysande. Att en firma som tillverkar neonskyltar påstår att deras produkter är lysande, är förstås genialt i sin enkelhet. Så fick jag det på bild också.

2 svar till “15 mars 2012

  1. Jag bor bara någon kilometer från skylten – och befinner mig alltså i detta nu någon kilometer från skylten – och åker visserligen inte förbi den varje dag, men ganska ofta åker vi på Nynäsvägen. Och jag tycker också skylten är kul, trots att jag sett den i typ tio år.😀

Kommentera

