12 maj 2012

Karlbergskanalen

Mitt vackra Stockholm!

”Åh det är skönt när mitt Stockholm är grönt
sakta gå hem genom stan
En kyss sen går man sakta igen
sakta en tur genom stan”

Jag kan inte hjälpa det. Jag älskar den här stan. Stockholm är världens vackaste stad, och här vill jag alltid bo. Så är det bara. Visst finns det spännande och fascinerande städer som jag skulle kunna tänka mig att bo i under en begränsad tid, som New York eller Berlin, men i själ och hjärta är jag en ekenskis, och det lär jag förbli.

Kommentera

