14 augusti 2012

Badnymf vid Sandasjön

Badnymf vid Sandasjön

Den svenska sommaren har varit rätt futtig i år. Men några enstaka dagar har vi fått, som var väldigt fina. Och en av dessa dagar fick jag möjlighet att fotografera en väldigt söt och vacker kvinna, och då valde jag att göra det vid Sandasjön, en av mina favoritplatser på jorden. Jag tog vansinnigt mycket bilder, så det kommer att bli ett större galleri på Cirkus Eros av detta framöver, men den första bilden jag visar är denna.

Kommentera

